2013. november 17., vasárnap

Diós bögrés süti

Diós bögrés süti laktóz és tojásmentesen 


Ezt a végtelenül egyszerű receptet egy kedves ismerősömtől kaptam. Közreadom, hogy más is megsüthesse. Nagyon egyszerű elkészíteni, és rövid idő alatt megvan. Ha épp nincs sok idő sütni, ideális választás. Egy 3 dl űrtartalmú bögrét használok, amivel kimértem a hozzávalókat, egybeöntöttem és összekevertem. 

Hozzávalók

  • 1 bögre liszt
  • 1 bögre darált dió 
  • 3/4-ed bögre cukor (eredetileg egy bögrével ír de az nagyon édes úgy)
  • 1 bögre l.mentes tej (na ebből is elég volt nekem a háromnegyede, érdemes apránként adagolni a tésztához, nem csak úgy belezuttyantani). 
  • 1 sütőpor (lisztben elkeverve)
Egy fakanállal kikevertem az egészet és sütőpapíros, kb. 20x25 cm-es tepsibe öntöttem. Előmelegített sütőben 170-180 fokon 45 percig (tűpróbáig!!) sütöttem. 

Kínálhatjuk csak magában porcukorral meghintve, vagy megkenve lekvárral, vagy betöltve diókrémmel is, melynek receptje a Diótorta c. bejegyzésnél található. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.