2013. november 5., kedd

Glutén-, laktóz-, és tojásmentes almáspite

Glutén-, laktóz-, és tojásmentes almáspite


Hozzávalók:

a tésztához
  • 50 dkg Spar Free From gm liszt, 
  • 20 dkg cukor, 
  • 2 cs.van cukor, 
  • 1 sütőpor,
  • 25 dkg laktózmentes vaj hidegen kis kockára vágva 
  • 2 evőkanál citromlé, 
  • 1 doboz laktózmentes tejföl - 250 grammos, 
  • 2 evőkanál Mester zsemlemorzsa. 

Töltelék: 
  • 14 db alma pucolva reszelve 2ek. Cukorral megpárolva kis fahéjjal

Mindig a tölteléket készítem először, míg hűl, a tészta alapanyagokat összekevertem es bedagasztattam Ms. Bosch kisasszonnyal. A 250 grammos tejföl belemegy mind egy teáskanálnyit ki kell hagyni azzal kenem le sütés előtt a tésztát. Szóval dagasztás után rögtön hűtőbe kell tenni egy min. Fél órára. Aztán a hagyományos módon elkészítem a sütit az alma közé morzsát szórok. A felső tésztaréteget megszurkálom és ecsettel lekenem a tejföllel. 180 fokos sütőben 40 percet sütöttem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.