2014. május 30., péntek

Áfonyás-csokicseppes keksz glutén tej és tojásmentesen

Áfonyás-csokicseppes keksz glutén tej és tojásmentesen

Ma kekszet sütöttem, gyorsan kellett valami finom édesség :-) 

Hozzávalók a tésztához:

·        23 dkg Nutri-free Mix Per Dolci süteményliszt
·        7dkg mandulaliszt (vagy darált mandula)
·        7 dkg porcukor
·        12 dkg Vita d’or tejmentes margarin
·        1/2 csomag vaníliás cukor
·        1 biocitrom lereszelt héja
·        1 tojásnak megfelelő Loprofin tojáspótló ( 1 ek. négy kanál vízben elkeverve)
·        1 mk. sütőpor
·        2 marék csokicsepp
·        1 marék aszalt áfonya apróra vágva
·        kevés apróra vágott dió


Az összes hozzávalóból tésztát gyúrtam, majd a tésztagombócot egy órán át pihentettem a hűtőben. Ezután nyújtottam, és pogácsaszaggatóval kiszaggattam. Sütőpapíros tepsiben 180 fokos sütőben (alsó-felső sütés) 12 percig sütöttem. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.