2014. május 24., szombat

Almás-mandulás muffin glutén, tej és tojásmentesen

Almás-mandulás muffin glutén, tej és tojásmentesen



Ezt a finom receptet az alábbi oldalon találtam, itt: Eredeti recept


Én mandulával készítettem most, de abban biztos vagyok hogy dióval is tökéletes :-) 

Hozzávalók:

 ·        170 gramm gluténmentes lisztkeverék, ebből :

o   130 gramm Nutri-Free Mix Per Dolci
o   20 gramm rizsliszt
o   20 gramm mandulaliszt
  • ·        100 gramm cukor
  • ·        7 gramm sütőpor
  • ·        fél tk. mézes fűszerkeverék
  • ·        30 gramm tejmentes margarin
  • ·        100 ml rizstej
  • ·        150 gramm alma hámozott, reszelt formában


Tetejére:  szeletelt mandula, porcukor


A vajat és a rizstejet összemelegítettem, félretettem. A lisztkeveréket elkészítettem, beletettem a sütőport, a cukrot a fűszerkeveréket, beletettem a vajat és a tejet majd hozzáadtam a reszelt almát. Muffinformába kanalaztam, a tetejére szeletelt mandulát tettem,  majd 180 fokos sütőben 30 percet sütöttem. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.