2014. május 9., péntek

Palacsinta almával Schar Mix It lisztből

Almás palacsinta tej-, tojás- és gluténmentesen

Amióta gluténmentesen élek, a Mester palacsintapor volt az egyetlen amiből így mindenmentesen finom palacsintát tudtam sütni...ma palacsintára vágytam, csak egy bökkenő volt nem volt itthon ilyen porom....körülnéztem a spejzban hogy miből tudnám megcsinálni...és a választás a Schar Mix It Universal lisztre esett, gondoltam az mindenhez jó elvileg, biztosan jó lesz ehhez is. És jó is lett!!  Reszelt almával dúsítottam a tésztát, isteni finom lett.

Hozzávalók 12 db palacsintához:

  • 250 gramm Schar Mix It Universal gluténmentes liszt
  • 2 dl Bio Bridge rizstej
  • 4 dl szódavíz (apránként adagolva, kinek mennyit vesz fel a tészta)
  • 2 db alma pucolva, reszelve, ebbe kevés fahéj, elkeverve, és citromhéj belereszelve
  • 1 cs. vaníliás cukor
  • 1 evőkanál cukor
  • csipet só
  • 1 teáskanál étolaj
A szokásos módon palacsintatésztát keverek. A folyadék mennyiségét apránként adom a tésztához és habverővel keverem ki. Egy tapadásmentes serpenyőben kisütöm. A serpenyőbe csak minimális olajat teszek, kicsit ragadós a tészta, de óvatosan alányúlva simán meg lehet fordítani. 
Amint elkészültek, a serpenyőben mandulát pirítok ezzel díszítem a palacsintákat. Nem töltöttem semmivel, önmagában is nagyon finom, laktató desszert :-) Kevés lekvárt lehet mellé kanalazni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.