2014. július 11., péntek

Barackos kevert süti tej tojás és gluténmentesen

Barackos kevert süti tej tojás és gluténmentesen 

Nyár van, gyümölcsök sokasága....időm nem sok, de valamit muszáj volt sütni, így aztán egy kopaszbarackkal készült kevert sütit kutyultam össze...még melegen meg kellett vágni olyan illata volt :-) fotózáshoz ennyi maradt. Nagyon-nagyon finom.






Hozzávalók:


  • 90 gramm mandulaliszt
  • 90 gramm Nutri-free Mix Per Dolci gluténmentes liszt
  • 60 gramm Nutri-free Mix Per Pane gluténmentes liszt
  • 100 gramm kristálycukor
  • 100 ml víz
  • 20 ml almalé
  • 20 gramm Vitador gm és tejmentes margarin
  • fél csomag sütőpor
  • egy nagyobb csipet mézes fűszer (vagy fahéj)
  • fél kanál holland kakaópor
  • 3 db közepes kopaszbarack darabolva és mandulába forgatva
A száraz hozzávalókat összekevertem, megolvasztottam a margarint a lisztes keverékhez adtam a vizet, az almalevet majd a margarint és egynemű tésztává kevertettem a géppel. Háromnegyedét egy sütőpapíros kistepsibe simítottam a maradékba kevertem a kakaóport majd ráöntöttem és széthúzkodtam. Belenyomtam a barackokat, majd 180 fokra előmelegített sütőben 35-40 percig (tűpróba) sütöttem. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.