2014. július 17., csütörtök

Mini gyümölcsös kosárkák glutén tej és tojásmentesen

Mini gyümölcsös kosárkák glutén tej és tojásmentesen 

A gyümölcstorta mini változata, csak most mandulás kevert tésztából készítettem.
Nagyon finom ezzel is :-) 

Hozzávalók:

A  tésztához:
  • 90 gramm mandulaliszt
  • 90 gramm Nutri-free Mix Per Dolci gluténmentes liszt
  • 60 gramm Nutri-free Mix Per Pane gluténmentes liszt
  • 100 gramm kristálycukor
  • 100 ml víz
  • 40-50 ml almalé
  • 15 gramm Vitador gm és tejmentes margarin
  • fél csomag sütőpor
A feltéthez:
  • 1 csomag dr. Oetker vaníliapuding
  • 3 kanál cukor
  • 4 dl mandulás rizstej
  • ízlés szerint gyümölcs tisztítva és ha szükséges, aprítva
  • 1 tasak Bella tortazselé + 2 dl víz és 2 csapott evőkanál cukor 
A tészta hozzávalóiból egy kevert tésztát készítettem, amit kikent mini gyümölcstorta formába kanalaztam. 180 fokon 25 perc alatt megsültek. 
Készítettem egy pudingot a mandulás rizstejjel és a cukorral, majd a formából kivett mini tortácskákra simítottam, tetejére gyümölcsöket helyeztem majd felfőztem a leírás szerint a tortazselét és rácsorgattam a sütikre. Hűtőbe tettem tálalásig. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.