2014. augusztus 4., hétfő

Málnás gyümölcstorta tej tojás és gluténmentesen

Málnás gyümölcstorta tej tojás és gluténmentesen

Születésnapom volt, az első, mióta diétázom. Azt tudtam, hogy rendelni biztosan nem fogunk, és azt is, hogy nem valószínű, hogy más süt helyettem.
Iszonyú meleg volt, ezért túl sokat nem akartam vesződni vele, ezért a jól bevált gyümölcstortára esett a választás.  Könnyű, gyors, és finom, nem kell ettől több. Mivel 24 cm-es nagy gyümölcs torta formában sült, a  tésztájánál picit változtattam a Mix Per Pane és a Dolci arányán és picivel több Vitador ment bele, és narancslé került mert elfogyott az almalé.


Hozzávalók:

A  tésztához:
  • 90 gramm mandulaliszt
  • 80 gramm Nutri-free Mix Per Dolci gluténmentes liszt
  • 70 gramm Nutri-free Mix Per Pane gluténmentes liszt
  • 100 gramm kristálycukor
  • 100 ml víz
  • 50 ml narancslé
  • 20 gramm Vitador gm és tejmentes margarin
  • fél csomag sütőpor
A feltéthez:
  • 1 csomag dr. Oetker vaníliapuding
  • 4 kanál cukor
  • 4 dl mandulás rizstej
  • 1 nagy doboz málna, 1 doboz áfonya és szőlő félbe vágva
  • 1 tasak Bella tortazselé + 2 dl víz és 2 csapott evőkanál cukor 
A tészta hozzávalóiból egy kevert tésztát készítettem, amit kikent 24 cm-es gyümölcstorta formába öntöttem. 180 fokon 30 percet sütöttem.
A gyümölcsöket megmostam, leszárítottam kéztörlő papíron. Készítettem egy pudingot a mandulás rizstejjel és a cukorral, majd a formából kivett mini tortácskákra simítottam, tetejére gyümölcsöket helyeztem majd felfőztem a leírás szerint a tortazselét és rácsorgattam a sütikre. Hűtőbe tettem tálalásig. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.