2014. augusztus 12., kedd

Sonkás-zöldséges töltött cukkini

Sonkás-zöldséges töltött cukkini

Igazi nyári könnyű étel, ugyanakkor laktató is, nagyon finom, érdemes kipróbálni.

Hozzávalók:


  • 1 jó nagy cukkini, pucolva, négybe vágva, és a belseje kikaparva
  • fél fej apróra vágott vöröshagyma
  • 1 dundi gerezd fokhagyma
  • 1-2 db nagy TV paprika
  • 2 db paradicsom
  • 1 db zöldpaprika
  • 1 púpos evőkanál konzerv gomba, vagy 2 fej gomba pucolva apróra vágva
  • 1 csomag (6 szelet) sonka, vagy füstölt sonka
  • trappista sajt (ennek nagyon alacsony a laktóztartalma, de van kimondott laktózmentes szeletelt sajt is, Aldi-ban, Spar-ban kaphatóak).
  • só, bors, pici petrezselyemzöld
A négy darab cukkini hajóból egyet apróra vágtam. A szeletelt gombát, hagymán megfuttattam, az apróra vágott cukkinit, és paprikat, plusz zöldpaprikát hozzáadtam, mikor fél puha akkor jött a paradicsom, besóztam, zúzott fokhagymát tettem rá és lefedve puhára főztem. A kivájt cukkint besóztam, ezzel a töltelékkel megtöltöttem, tettem rá apróra vágott sonkát és sajtot és alufóliával lefedett tepsiben (alá sütőpapír) 190 fokon sült így félórát majd pirosra sütöttem (a cukkini míg lepuhul addig kell hogy fólia alatt legyen).

Jó étvágyat :-) 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.