2015. január 8., csütörtök

Tepsis halfilé

Tepsis halfilé

Már régóta be akartam írni ezt a receptet, egy nagyon egyszerű, gyors halétel, készíthető bármilyen, számunkra finom halfiléből.
Én főleg fogas (süllő) filéből készítem, vagy tőkehalból, de harcsa is kiváló hozzá.


Most éppen lazacból készült, mert karácsonykor elmaradt a lazac sütés, így most kerítettem rá sort. 

Hozzávalók:


  • 9-10 darab besózott halfilé
  • növényi zsiradék ami lehet kókuszzsír, vagy akár LIGA margarin is ha nincs otthon kókuszzsír (aki nem tejérzékeny használjon vajat!!) 
  • 4 gerezd reszelt fokhagyma
  • 1 fej vöröshagyma tisztítva karikákra vágva
  • 1 dl víz
  • 1 egész citrom kifacsart leve 


 A tepsit növényi zsiradékkal kikentem, a besózott halfiléket  belefektettem. A 4 gerezd reszelt fokhagymát eldörzsöltem rajtuk, egy fej hagymát karikára vágtam és rárakosgattam. Aláöntöttem egy dl vizet és egy egész citrom levét ráfacsartam. Fólia alatt puhára pároltam a sütőben majd rágrilleztem rövid időre, mikor már majdnem kész volt.

Megjegyzés: aki nem tejérzékeny, a fentieken kívül még leöntheti akár tejföllel vagy tejszínnel és úgy készítse el. Abban az esetben addig kell sütni, amíg a tejszín/tejföl szép pirosra sül rajta. Úgy is nagyon finom. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.