2015. március 18., szerda

Gluténmentes zsemlék

Gluténmentes zsemlék 





Ebből a receptből készítettem, csak dupla adagban és 20 ml vízzel kevesebb ment bele. 

Betti receptje alapján: http://malenakonyhaja.blogspot.hu/2015/02/glutenmentes-kenyer-bettitol.html?m=1


  • 250 gramm gm liszt, ebből: 
  • 50 gramm Schar Mix It
  • 50 gramm Farmo LP Low Protein
  • 150 gramm NF Mix Per Pane
  • 1 ek .burgonyapehely
  • 1 mk. cukor
  • 1 tk só
  • 2 ek. olaj
  • 250 ml meleg víz
  • 13 gramm friss Budafoki élesztő 


A tésztát a szokásos módon kidagasztattam a géppel. Kis szilikonformákba sütőpapírt tettem, 12 részre osztottam a tésztát, megformáztam olajos kézzel egyenként. 




A kis szilikonkapszlikba  helyeztem a zsemléket és a konyhában a gázon letakarva kelesztettem.




 Mikor duplájára keltek, lekentem olajjal és 185 fokos sütőben 35 perc alatt megsütöttem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.