2015. március 23., hétfő

Sonkás-sajtos töltött zsemle

Sonkás-sajtos töltött zsemle

A címben sajtosat írtam, mert az eredeti recept szerint sajttal töltik, én Violife sajtpótlót használtam, és így is nagyon finom lett.




A receptet Bettitől kaptam, itt olvashatjátok az eredetit

A jól bevált zsemle-kenyér receptet használtam (dupla adagot készítettem mert sima zsemléket is sütöttem)




Hozzávalók:





  • 250 gramm gluténmentes lisztkeverék, ebből:
  • 150 gramm Nutri-free Mix Per Pane
  • 50 gramm Schar Mix It
  • 50 gramm Farmo LP Low Protein
  • 1 evőkanál burgonyapehely
  • 1 tk só
  • 13 gramm friss Budafoki élesztő
  • mokkáskanál cukor 
  • 250 ml meleg víz
  • 2 ek. olaj 
A töltelékhez:

  • sonkaszeletek
  • Violife sajtpótló 
  • füstölt sonka szeletelve

Az élesztőt felfuttattam a cukros, kézmeleg vízben, kikevertem a szárazanyagokat, majd hozzáadtam az élesztős vizet. A robotgépet beindítottam és ahogyan dagasztotta adagoltam hozzá az olajat. 


Ezután egy muffinsütőbe kis sütőpapírdarabokat vágtam, majd olajos kanállal kis adag tésztát tettem a mélyedésekbe. Arra egy kis darab sonkát és Violife-ot, megint tésztát majd füstölt sonkát és Violife-ot, majd ezután befedtem a tésztával. 
6 db-ot készítettem így, a többi mélyedésbe sima zsemletészta került. 





Ezután 30 fokra előmelegített sütőbe tettem és duplájára kelesztettem (1 óra alatt). 






Lekentem olajjal, és 185 fokon 30 perc alatt készre sütöttem. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.