2015. április 8., szerda

Tigris minikuglóf tej tojás és gluténmentesen

Tigris minikuglóf tej tojás és gluténmentesen 

Sima egyszerű kevert tésztából készítettem kuglófot, én az Aldiban vásároltam a formákat, nagyjából 10 cm belső átmérőjű formák ezek. 





Hozzávalók 2 db mini kuglóf formához:


  • 70 gramm darált mandula 
  • 70 gramm Mix Per Pane gm liszt
  • 80 gramm Mix Per Dolci gm liszt
  • 50 gramm cukor
  • 2 evőkanál méz  Innen: http://meztermelo.hu/
  • 140-150 ml víz
  • 17 gramm olvasztott margarin 
  • fél sütőpor 
  • kevés fahéj
  • citromhéj reszelve 
  • 1-2 ek holland kakaópor
Csokimázhoz: 
  • 6 kanál víz
  • 6 kanál cukor (csapott)
  • 6 kanál kakaópor
  • 1 mk kókuszzsír 
Ezenkívül: 
  • kevés kókuszreszelék

A mézet és a margarint összemelegítettem. 
A szárazanyagot kikevertem, majd hozzáadtam a mézes-margarinos keveréket  és a vizet, egy habverővel simára kevertem. Kétfelé vettem, majd az egyikhez hozzáadtam a kakaóport és kikevertem.

Kikent és rizslisztezett kuglóf formákba öntöttem először a világos tésztát, majd rá a barna tésztát, villával elhúzkodtam és 180 fokos sütőben 30 perc alatt megsütöttem.


Hagytam hűlni, addig elkészítettem a csokimázat. 
6 kanál vizet felfőztem 6 kanál cukorral és 6 csapott ek. kakaóporral, majd hozzáadtam egy mokkáskanálnyi kókuszzsírt. 

Miután kihűlt a tészta kiborítottam a formából és lecsorgattam a mázzal, megszórtam kókuszreszelékkel és kész is :) 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.