2015. szeptember 6., vasárnap

Diós szelet glutén tej és tojás nélkül

Diós szelet glutén tej és tojás nélkül 






Egyszerű kevert diós sütemény, tojás tej és glutén nélkül, tökéletes alap tortának is, de önmagában is nagyon finom. 


Semmivel nem töltöttem, csak bekevertem és megsütöttem. 
Kiindulási alapja a kakaós piskóta, csak lecseréltem a kakaót dióra (többet tettem hozzá) és az olaj mennyiségét lecsökkentettem, mert ebbe nem kell annyi a dió olajtartalma miatt. 

Hozzávalók:
  • 250 gramm Mester süteményliszt
  • 150 gramm cukor
  • 7 evőkanál darált dió
  • 7-8 gr. sütőpor
  • 1 vaníliás cukor
  • csipet só
  • 1 mk. szódabikarbóna
Ezeket összekevertem, majd hozzáadtam ezt kikeverve: 
  • 2 ek. olaj (sima napraforgó)
  • 1,5 ek. Burg ételecet
  • 250 ml víz 

Az egészet simára kevertem és egy sütőpapíros tepsibe öntöttem. 
180 fokra előmelegített sütőben 30 perc alatt megsült. Tűpróbával ellenőriztem. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.