2015. november 13., péntek

Pizzás háromszögek

Pizzás háromszögek glutén laktóz és tojás nélkül 

Két éve mióta diétázom, azóta szeretném ezeket a háromszögeket elkészíteni, pontosabban ezt, innen a Farkasélet blogról. :) . Ma pizzát sütöttem és a felét beáldoztam :) kipróbáltam a saját pizzatésztámmal, ha már úgyis be volt dagasztva a tészta. 




Hozzávalók:

  • 250 gramm Nutri-free Mix Per Pane kenyérliszt 
  • 210-220 ml víz
  • 2 evőkanál kukoricaolaj
  • 1 evőkanál burgonyapehely 
  • 3 gramm só
  • egy csapot mk. cukor
  • 12 gramm friss Budafoki élesztő
  • Alnatura bio paradicsompüré
  • reszelt sajt vagy Violife
  • apróra vágott lilahagyma
  • apróra vágott sonka, vagy feketeerdő füstölt sonka
  • vagy: kolbász, hagyma, paprika, szalonna ki mit szeret :) 
A  szokásos módon az élesztőt felfuttatom a kézmeleg vízben a cukorral. Míg dolgozik, addig a szárazanyagot bekeverem. Hozzáadom az élesztőt, majd robotgéppel elkezdtem dagasztatni. Hozzáadom a 4 evőkanál olajat is szép apránként. Amikor már homogén a tészta, olajos kézzel gombóccá formázom, egészen addig míg elválik az edény falától. 



Hagytam negyven percet kelni, majd rizslisztes nyújtólapon kinyújtottam kb. 3 mm vastagságúra, megkentem paradicsompürével, apróra vágott füstölt feketeerdő sonkával, és leszórtam reszelt sajttal. A négy szélét behajtottam, majd hosszában feltekertem. Nem egyszerű a művelet, mert nagyon puha a tészta. 





Háromszögekre vágtam, sütőpapíros tepsibe tettem, és lekentem olajjal. 20 percig sütöttem 185 fokos sütőben, majd reszelt sajtot tettem rá, és még 15 percig sültek. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.