2016. január 31., vasárnap

Gluténmentes kifli - Il Pane di Anna

Gluténmentes kifli - Il Pane di Anna




Kifliket készítettem az új Il Pane di Anna lisztből, nagyon finomak lettek, egyszerűen és gyorsan elkészíthetőek.
A tésztát előkelesztettem, és utána formáztam, írom, hogyan készítettem:

Hozzávalók 6-8 db kiflihez (nagyobb kiflikből 6 kisebbekből 8 lesz)


  • 250 gr Il Pane di Anna nyújtható-gyúrható liszt
  • 13 gr friss Budafoki élesztő
  • 1 evőkanál burgonyapehely
  • 1 tk cukor
  • 1 mk vagy 3 gr só
  • 245 ml kézmeleg víz
  • 1 ek. olaj 
Az élesztőt a cukorral a vízben felfuttattam, amíg az élesztő dolgozott, addig a szárazanyagot kimértem és összekevertem. Hozzáadtam az élesztős vizet és kanál segítségével kikevertem, közben pedig hozzáöntöttem az olajat is. Rugalmas, könnyen formázható ám kissé ragacsos tésztát kaptam. 
Egy konyharuhával letakartam és hagytam egy órát kelni. 


Ezután rizsliszttel gyengén leszórt szilikonos nyújtólapra borítottam és finoman átgyúrtam, majd kerek formára nyújtottam. 
A kört 8 cikkre vágtam, majd a háromszögeket kívülről befelé haladva felcsavartam. 

Lekentem olajjal és 180 fokra előmelegített sütőbe tettem. 35 percet sütöttem. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.