2016. január 22., péntek

Il Pane di Anna gluténmentes perec

Il Pane di Anna gluténmentes perec







Hozzávalók 6 db perechez:  
250 gramm Il Pane di anna nyújható kenyérliszt 
1 evőkanál burgonyapehely innen: 
12 gramm friss budafoki élesztő
1 kk cukor
3 gr só
240-250 ml víz (én 250 ml-t tettem bele)
1 kanál olaj 
reszelt sajt (tejmentes diétában Violife)

Az élesztőt a cukros kézmeleg vízben felfuttattam, a sót a lisztet a burgonyapelyhet kikevertem, bele a vizet, keverni kezdtem egy kanál segítségével, majd hozzáadtam az olajat is. 



Homogén masszává kevertem, sűrű nokedlitészta lesz belőle. 

majd enyhén olajos kézzel rudakat nyújtottam kézzel és perecet formáztam. Kicsit nehéz így dolgozni vele, de inkább ne legyen olyan szép viszont maradjon puha :) 




30 fokos sütőben kelesztettem 1 órát a pereceket, lekentem olajjal a tetejüket majd 30 perc alatt 185 fokos sütőben középső rácson készre sütöttem. A 20 perc után megszórtam reszelt sajttal a tetejüket.
Jó étvágyat! :) 













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.