2016. március 20., vasárnap

Pizza

Pizza gluténmentesen

Nagyon finom kis pizzákat sütöttem ma este vacsira, az Il pane nyújtható lisztjéből :) 



Hozzávalók:

250 gramm Il Pane di anna nyújható kenyérliszt
1 evőkanál burgonyapehely
12 gramm friss budafoki élesztő
1 kk cukor
3 gr só
235 ml víz
1 kanál olaj

Tetejére: 

DM alnavit paradicsomszósz, reszelt sajt, sonka, csemegekukorica

Az élesztőt a cukros kézmeleg vízben felfuttattam, a sót a lisztet a burgonyapelyhet kikevertem, bele a vizet, keverni kezdtem egy kanál segítségével, majd hozzáadtam az olajat is.




Homogén masszává kevertem, sűrű nokedlitészta lesz belőle, majd enyhén olajos kézzel lapos köröket formáztam a tésztából. 

Sütőpapíros tepsire tettem, és letakarva duplájára kelesztettem. (kb. 40 perc volt).



Ráteszem a feltétet, a sajt kivételével illetve abból csak kicsit, 35 perc alatt 185 fokos sütőben középső rácson készre sütöm. A 20-ik percben még jól megpakolom a sajttal és úgy sül tovább. 













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.