2016. április 25., hétfő

Babapiskóta

Babapiskóta 
(glutén-laktóz-tojásmentes)



Hozzávalók: 
  • 25 dkg Nutri-free Mix Per Dolci süteményliszt
  • 8 dkg  mandulaliszt 
  • 8 dkg porcukor
  • 1 tk vaníliás cukor
  • kevés bio citromhéj
  • 1 tojásnak megfelelő Loprofin tojáspótló (1 kanál por, 5 kanál vízzel kikeverve) (aki használhat tojást, egy tojást tegyen bele)
  • 12,5 dkg laktózmentes vaj 

A szárazanyagokat kimértem és összekevertem, majd hozzáadtam a felkockázott vajat és a géppel dagasztatni kezdtem. Beleöntöttem a tojáspótlót és addig dagasztattam míg egynemű tésztát nem kaptam. Akkor kézzel gombócot gyúrtam. 







Ezután nyújtólapon kinyújtottam, kivágtam a formázóval és sütőpapíros tepsibe tettem őket. 
175 fokos sütőben kb. 20 perc alatt készre sülnek. 


1 megjegyzés:

  1. Marika ! A jövő héten akarom felhasználni a babapiskótát ,holnap megsüthetem?Eláll? Köszönöm !

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.