2016. április 23., szombat

Epres babapiskótás pohárkrém

Epres babapiskótás pohárkrém




Nagyon finom pudingos epres pohárkrémet készítettem, amelynek alapötletét innen, Veronika blogjáról vettem.

Írom, én hogyan készítettem: 

Hozzávalók 4 pohárhoz: 
  • 1 csomag Schar babapiskóta  kis darabokra törve, vagy saját készítésű babapiskóta (tojásmentes)
  • 1 csomag dr. Oetker vaníliás pudingpor
  • 1 csomag dr. Oetker epres vagy puncs pudingpor
  • 6 csapott evőkanál cukor
  • 1 liter Joya mandulás rizstej
Az eperzseléhez:
  • 50 dkg eper
  • 3 csapott ek cukor
A tetejére: lapmandula pirítva

Elkészítés:
Az epret megmostam, feldaraboltam és a cukorral felfőztem, majd félretettem. 
100-100 ml tejet kimértem két kis tálba, belemértem a cukrot és a pudingporokat. Kikevertem alaposan, közben két edényben 400-400 ml tejet felforraltam. Beleöntöttem külön-külön a pudingporokat és a szokásos módon pudingot főztem.

Az előkészített négy desszertespohár aljába beletettem az eperzselét, arra rákanalaztam a vaníliapudingot. Erre a kekszet, majd a puncspudingot. A tetejére még egy kis eperzselé került és babapiskóta is, és pirítottam egy kevés mandulát, azzal szórtam meg, majd eperrel díszítettem. 

Kicsit vártam hogy hűljön, ezután hűtőbe tettem, kb. 2 óra alatt nagyon jól összeérnek az ízek, ezután tálaltam. 


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.