2016. április 13., szerda

Hotdog kifli gluténmentesen

Hotdog kifli gluténmentesen 


Van egy nagyon finom hotdog kifli recept, amit gyakran használtam, de sajnos az ahhoz szükséges Farmo liszt már nem elérhető egy ideje, ezért most készítettem egy másikat Il Pane di anna lisztből :) 

Hozzávalók 6 db közepes kiflihez: 

  • 250 gramm Il Pane di anna nyújható kenyérliszt 
  • 1 evőkanál burgonyapehely 
  • 12 gramm friss budafoki élesztő
  • 1 kk cukor
  • 3 gr só
  • 225 ml víz 
  • 1 kanál olaj

Az élesztőt a cukros kézmeleg vízben felfuttattam, a sót a lisztet a burgonyapelyhet összekevertem, hozzáadtam a vizet, keverni kezdtem egy kanál segítségével, majd beletettem az olajat is. 


Homogén masszává kevertem, sűrű ragacsos tészta lesz belőle. 

A szilikonos nyújtólapra olajat tettem és elkentem rajta, nem sokat, csak annyit, hogy a tészta vegyen fel vmennyit, amivel szép gömbölydedre formáztam. 


Enyhén olajos kézzel 6 db-ra osztottam majd egyenként hosszúkás rudakat sodortam belőlük. 
Sütőpapíros bagettsütőrácsra tettem, leolajoztam, majd 30 fokos sütőben 1 órát kelesztettem.



Ezután megint lekentem olajjal a tetejüket majd 30 perc alatt 185 fokos sütőben középső rácson készre sütöttem. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.