2016. április 2., szombat

Nutrifree minipizza

Nutrifree minipizza 




Van egy nagyon jó gm pizzareceptem, de az ott használt Farmo lisztet nem tudom beszerezni ezért most anélkül, "csak" NF-ből készítettem el, és a későbbiekben is így fogom. 

Hozzávalók 6 db-hoz:


  • 250 gramm Nutri-free Mix Per pane kenyérliszt
  • 11 gramm friss Budafoki élesztő
  • 1 tk cukor
  • 3 gr só
  • 2 ek olaj
  • 220 ml kézmeleg víz
  • 1 evőkanál burgonyapehely
Feltétnek: 
  • Alnatura paradicsompüré
  • laktózmentes sajt
  • sonka, kukorica
Az élesztőt a cukorral a kézmeleg vízben felfuttattam. A lisztet a sót és a burgonyapelyhet összekevertem, beleöntöttem az élesztős vizet, és dagasztógéppel kikevertettem. Hozzáadtam az olajat is. Mikor szép egynemű lett a tészta, 6 részre osztottam és enyhén olajos kézzel kerek formájúra nyomkodtam a gombócokat. Sütőpapíros tepsibe tettem és letakarva egy órát kelesztettem. 

Ezután lekentem paradicsompürével, rátettem a sonkát és a kukoricát. 

185 fokra előmelegített sütőbe tettem, 15 percet sütöttem, majd rátettem a reszelt sajtot is, és még 12 percet sütöttem, míg a sajt rápirult.  






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.