2016. április 13., szerda

Sajtos bagett gluténmentesen

Sajtos bagett gluténmentesen 




Hozzávalók 6 db bagetthez: 



  • 250 gramm Il Pane di anna nyújható kenyérliszt 
  • 1 evőkanál burgonyapehely 
  • 12 gramm friss budafoki élesztő
  • 1 kk cukor
  • 3 gr só
  • 225 ml víz 
  • 1 kanál olaj
  • kb. 150 gr trappista sajt reszelve (ennek a felét a tésztába tettem, másik felét a tetejükre).
Az élesztőt a cukros kézmeleg vízben felfuttattam, a sót a lisztet a burgonyapelyhet összekevertem, hozzáadtam a vizet, keverni kezdtem egy kanál segítségével, majd beletettem az olajat is. 

Homogén masszává kevertem, sűrű ragacsos tészta lesz belőle.

A szilikonos nyújtólapot gyengén leolajoztam és elkentem az olajat, nem sokat, csak annyit, hogy a tészta keveset fel tudjon venni, amennyivel szép gömbölyűre formázom. 


Enyhén olajos kézzel 6 gombócot gyártottam, majd egyenként kilapítottam, leszórtam reszelt sajttal, és a képen látható módon feltekertem. Ezután még sodortam rajta majd sütőpapíros bagettsütőrácsra tettem, leolajoztam, és 30 fokos sütőben 1 órát kelesztettem.


Ezután megint lekentem olajjal a tetejüket majd 30 perc alatt 185 fokos sütőben középső rácson készre sütöttem. A sütés vége előtt 10 perccel megszórtam reszelt sajttal.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.