2016. május 20., péntek

Epres túrókrém

Epres túrókrém 




Ma reggel egy nagyon finom és gyorsan elkészíthető túrókrémet csináltam, immár a saját eperből, ami itt az én kis kertemben termett :) Egész más íze van mint a zöldségesnél kaphatónak. :) Hetek óta figyelgetem, szépen növekedtek az eprek, mostanra egész jó kis mennyiség gyűlt össze :) amit most reggel le is szedtem. :) 
Ebből készítettem az alábbi finomságot :)
Pont olyan ízű mint gyerekkoromban :) nagyon finom. 

Hozzávalók 4 pohárhoz:

  • 25 dkg laktózmentes túró
  • 100 gr laktózmentes joghurt
  • 25-30 dkg eper, plusz egy ek cukor
  • 2 evőkanál porcukor
  • 1 vaníliáscukor 
(cukormentesen, eritrittel is elkészíthető)

Az epret alaposan megmostam és feldaraboltam, pár szemet félretettem, a többit pedig felfőztem az egy ek. cukorral.

A poharak aljára kanalaztam, majd elkészítettem a túrókrémet.
A túrót áttörtem, hozzáadtam a porcukrot, a vaníliáscukrot és a joghurtot, majd alaposan kikevertem. 
A langyos eperszószra tettem, minden pohárba két jó nagy púpos kanállal.
A tetejére a maradék szószból raktam majd díszítettem az eperdarabokkal.  :) 










Jó étvágyat! :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.