2016. augusztus 1., hétfő

Szafifree palacsinta

Szafifree palacsinta







Ma kipróbáltam Szafi új palacsintalisztjét, és nagyon nagyon finom, jó vele dolgozni, nem tapad, nem ragad és nem törik, egyszóval működik :) ugyanúgy mint egy búzás tészta.
Tej tojás és gluténmentes - mindent tud amire szükség van. :) illetve semmi nincs benne ami gondot okozhatna. Szója és lupin sem. Na meg most ebben cukor sem :) 

Az eredeti recept itt található Szafi oldalán.
Ez volt a kiindulási alapom nekem is, de 3x-os mennyiséggel dolgoztam és más is került a tésztába az eredetileg felsoroltakon kívül. 
Nem egyenként kevertem ki, hanem egyben az egészet és időnként ha szükséges volt higítottam a tésztán és alaposan átkevertem. 
Nekem ebből a mennyiségből 10 db palacsintám lett normál közepes méretű teflonserpenyőben sütve. 
Írom én hogyan készítettem:

Hozzávalók: 

  • 120 gramm Szafi free tekerhető palacsinta lisztkeverék
  • 1 ek. eritrit (vagy cukor)
  • 1 mk vaníliakivonat (vagy vaníliáscukor)
  • reszelt citromhéj 
  • pár csepp citromlé 
  • 225 ml víz 
A lisztbe belekevertem az eritritet, a citromhéjat. A vízbe beletettem a citromlevet és a vaníliakivonatot. A szárazanyaghoz hozzáöntöttem a vizet, és alaposan kikevertem csomómentesre. 



Saját készítésű lekvárral és kakaóporral töltöttem, és porrá őrölt eritrittel szórtam meg. 
Jó étvágyat! :) 
























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.