2016. szeptember 6., kedd

Szafi-free gluténmentes tortilla/wrap

Szafifree gluténmentes tortilla/wrap 




Eddig csak palacsintát sütöttem Szafi új tekerhető palacsintalisztjéből  de ma tízóraira kipróbáltam tortillának és wrap készült belőle :) 

3 db-ot készítettem a 40 gr lisztből, egy közepes méretű teflonserpenyőt használtam. 

Hozzávalók:
A töltelék tetszés szerint variálható, én most abból dolgoztam ami a hűtőben volt. Tegnapról volt még jó pár szelet sült husi, azt tettem bele. 
  • sült hús 
  • piros retek
  • koktélparadicsom
  • paprika, sárga és piros húsú
  • zöldhagyma
  • kígyóuborka
  • kis joghurt de ha nincs otthon anélkül is jó :) 
A zöldségeket mostam majd apróra vágtam, a sült húst pedig felcsíkoztam vékony kis darabokra. 
Ezeket félretettem. 

Kikevertem a lisztet a vízzel és a csipet sóval majd egy közepes teflonserpenyőbe kicsi olajat tettem, és ezen kisütöttem a tortilla lapokat. 


Közepes lángon kell sütni. 
Mikor készen volt,  a tölteléket ráhalmoztam és lapszerűen áthajtottam. 
Jó étvágyat! :) 





Sütéseimhez a Szafifree és a Szafifitt termékeket a Diétás Termékek Webshop biztosítja!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.