2016. október 8., szombat

Fűszeres csokitrüffel

Fűszeres csokitrüffel



Ezt a nagyon finom trüffelt egy Tasty video-n látta a nagyobbik fiam, és ő kérte, hogy készítsem el. :) Gyömbéres kekszem nem volt, de sima vajas kekszem igen, úgyhogy a borítás abból készült el. :) 

Tejszín helyett kókusztejszínt használtam, de így is tökéletes a recept szerinti leírást követve :) 

Hozzávalók: 


  • 200 ml Alpro kókusztejszín
  • 300 gramm étcsoki (én a lidl-ben kapható Bellarom márkájút használtam)
  • 1 tk mézeskalácsfűszer
  • pici porcukor (ezt nem írta a recept de én tettem bele)
  • 150 gr darált gluténmentes keksz 
A kókusztejszínt és a csokit összemelegítettem, majd alaposan kikevertem és félretettem. Beleszórtam a fűszereket és a porcukrot is, és hagytam hűlni. 
Ezután egy műanyag edénybe tettem, és a fagyasztóba raktam kb. 2-3 órára. 





Ezután golyókat formáztam és a darált kekszbe forgattam. :) jó étvágyat! :) 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.