2016. november 21., hétfő

Csokicseppes muffin

Csokicseppes muffin 


A hétvégén muffint készítettem Betti receptje alapján csak más liszttel, nagyon finom lett :) Vendégségbe vittem és pillanatok alatt elfogyott :) bár nekem picit módosítani kell az arányokon, mert L méretű  tojásokat használok mindig :) 

Hozzávalók: 

  • 150 gramm Nutri-free Mix Per dolci süteményliszt 
  • 80 g laktózmentes vaj (Aldi)
  • 70 ml Joya mandulás rizstej
  • 2 db M-es tojás 
  • 10 dkg cukor
  • 4 gr (1/3 csomag) sütőpor
  • két marék csokicsepp

A szárazanyagot elkevertem (liszt és sütőpor plusz csokicsepp) kikevertem a tojásokat a cukorral és a vajjal, majd összeöntöttem a kettőt és homogén masszává kavartam. 

12 lyukas muffinsütőt kibéleltem papírkapszlikkal és 180 fokon kb. 25 perc (tűpróba) alatt készre sütöttem. 
 


Az összes csokicsepp leült az aljára :D de ettől függetlenül nagyon finom volt :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.