2017. február 28., kedd

Klári sütőporos pizzája

Klári sütőporos pizzája 




A napokban találtam egy nagyon jó receptet a GM FB csoportban, Klárinál. Annyira guszta volt a fotó, hogy tudtam, ki kell próbálnom. 

Tudom, a pizza élesztős tészta, de van aki eü. okokból élesztőt sem fogyaszthat, így nekik kiváló alternatíva. 

Teljes mértékben a receptleírást követtem, csak én laktózmentes sajtot használtam és kb. 20 ml-vel több vizet felvett a tészta nekem, valamint fél adagot készítettem.  

Itt láthatjátok az eredetit ugye milyen jól néz ki? :) 


Hozzávalók 1 normál méretű pizzához: 
  • 150 gr Mester házi kenyérliszt 
  • 5 gr só 
  • 2 gr sütőpor
  • 125 ml langyos víz (nekem gyúrásnál még felvett keveset) 
  • 1 ek étolaj 
A feltéthez: 
  • sonka apróra vágva
  • lilahagyma 
  • laktózmentes sajt (mozzarella)
  • DM Alnavit bio paradicsompüré 
A száraz hozzávalókat összekevertem, majd hozzáadtam a vizet és az olajat. Enyhén olajos kézzel alaposan átgyúrtam. 
Egy sütőpapíros tepsibe tettem (30x30 cm), illetve nyomkodtam, simítottam a tésztát, még mindig gyengén olajos kézzel.

Rákentem a paradicsomot, megszórtam az apróra vágott sonkával és 180 fokra előmelegített sütőbe tettem kb. 15-20 percre.


Ezután kivettem, rátettem a sajtot és a hagymát is majd visszatoltam a sütőbe és készre sütöttem. Összesen kb. 30-35 perc alatt megsül. 

Nagyon nagyon finom :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.