2017. március 27., hétfő

Gluténmentes formakenyér Glutenix csicseris kenyérporból

Gluténmentes formakenyér Glutenix csicseris kenyérporból 


A Hunorganic Kft. új termékét szeretném nektek bemutatni, amit a cég jóvoltából volt szerencsém a hétvégén kipróbálni. :) és ezúton is szeretném megköszönni :) 

Egy nagyon finom és puha (több napig!!!) kenyeret sütöttem. A kenyérporban a szokásos gm összetevők mellett megtalálható még: gluténmentes búzakeményítő, csicseriborsóliszt és zabrost is. 
Ezek adják a különlegesen jó állagát. 
A kenyerem fantasztikusan finom lett, puha foszlós belsővel és ropogós illatos héjjal. 

Semmilyen különleges receptet nem használtam, csak a zacskón lévő leírást követtem. 
A kelesztési idő nálam 50 perc volt, 25 dkg lisztet használtam és a kisebb formába tettem (12x23 cm)
A tetejét én lekentem olajjal kelesztés után, de sztem nem is szükséges. :) 

A kenyérport itt tudjátok beszerezni.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.