2017. november 28., kedd

Fahéjas-cukros mandula

Fahéjas-cukros mandula 



Egy nagyon gyorsan elkészíthető, finom vásári édességet hoztam. 
Készíthető dióval és mogyoróval is, épp mi van otthon. 

A receptet itt Betti blogján találtam.

Hozzávalók:

  • 200 gr mandula (én a LIDL-ben kaphatót használtam) 
  • 4 evőkanál víz
  • 90 gr kristálycukor
  • 1 cs. dr. Oetker bourbon vaníliás cukor
  • 1 tk. őrölt Lucullus fahéj
A mandulát szárazon egy serpenyőben lepirítottam, amíg pirult a vizet a cukrokkal és a fahéjjal összekevertem. Ezután ráöntöttem a mandulára és közepes lángon kavargatva addig "főztem" , amíg a víz el nem párolgott mind és csak a száraz cukorréteg maradt a mandulán. 

Kihűlés után kis ajándékcsomagocskákat csináltam belőle :) 

Karácsonyra is épp megfelelő apró finom figyelmesség :) 















1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.