2017. november 28., kedd

Nutri-Farmo gluténmentes kenyér 2.

Nutrifree-Farmo gluténmentes kenyér 2.


Van már fent a blogon hasonló kenyerem, most kicsit nagyobb adag készült és nincs benne útifűmaghéj.

Hozzávalók:
  • 250 gr NF mix Per Pane gluténmentes lisztkeverék 
  • 50 gr Farmo Lp Low Protein gluténmentes lisztkeverék
  • 275-280 ml kézmeleg víz
  • 13 gr friss Budafoki élesztő
  • 1 tk cukor
  • 1 tk Naturbit burgonyapehely 
  • 1 tk só/5gr/
  • 2 ek olaj
  • Naturbit magkeverék 
  • Tetejére és a -formához rizsliszt

Az élesztőt a vízben a cukorral felfuttattam. Szárazanyagot kimértem és összekevertem. Beleöntöttem a vizet és géppel kikevertettem. A végen hozzáadtam az olajat is, azzal is összekeverte a gép.

Egy kisebb formát kikentem olajjal és leszórtam rizsliszttel. Olajos kanállal a tésztát beletettem a formába és elsimítottam. Leszórtam magokkal és rizsliszttel.

30 fokos sütőben egy órát kelesztettem.

Az 50-ik percnél átállítottam a sütőt alsó-felső sütésre 190 fokra. A kenyeret vékonyan átkentem olajjal. Miután elérte a kívánt hőfokot a sütő, 40 perces sütési időre tettem. Kb ennyi idő kell neki.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.